Консультація дитячого уролога в Києві

Діагностика та лікування захворювань нирки та сечового міхура, а також вроджених аномалій, травм і пухлин, проблеми з сечовипусканням у дітей

Адреса: вул. Васильківська 45, м. Київ (Голосіївський район)
  • захворювання нирок

• захворювання сечового міхура

• захворювання яєчок і зовнішніх репродуктивних органів

• проблеми з сечовипусканням

Дитяча урологія в Києві

Урологічні проблеми у дітей можуть мати різноманітні причини, і часто вони пов'язані зі особливостями розвитку дитячого організму. Ось деякі з найпоширеніших причин:

• Вроджені аномалії:

• Недорозвинення органів: нирки, сечоводи, сечовий міхур можуть бути меншими за розміром або мати неправильну форму.

• Обструкції сечовивідних шляхів: звуження або закупорка сечоводів, уретри, що перешкоджають вільному відтоку сечі.

• Розщелини сечовипускального каналу: у хлопчиків сечівник може бути розташований не на кінчику статевого члена.

• Інфекції сечовивідних шляхів:

• Короткий жіночий сечовипускальний канал: у дівчаток бактерії легше потрапляють в сечовий міхур.

• Недостатня гігієна: неправильне підмивання, використання неякісного туалетного паперу.

• Неврологічні проблеми: порушення іннервації сечового міхура: при захворюваннях нервової системи може виникати нетримання сечі або, навпаки, затримка сечовипускання.

• Камені в нирках: хоча й рідкісні у дітей, але можуть виникати через особливості обміну речовин.

• Травми: падіння, удари в область живота можуть пошкодити органи сечовидільної системи.

• Пухлини: хоча й рідкісні, але можуть виникати у дітей різного віку.

Чому новонароджені та немовлята особливо схильні до урологічних проблем:

• Недосконалість імунної системи: підвищує ризик інфекцій.

• Анатомічні особливості: короткий сечовипускальний канал у дівчаток, фізіологічний фімоз у хлопчиків.

• Неможливість самостійно повідомити про проблему.

Які симптоми повинні насторожити батьків:

• Біль при сечовипусканні.

• Часте сечовипускання невеликими порціями.

• Нічне нетримання сечі.

• Кров у сечі.

• Біль у животі.

• Підвищена температура тіла.

• Затримка сечовипускання.

Що робити, якщо у дитини виникли урологічні проблеми:

• Зверніться до лікаря: дитячий уролог проведе необхідне обстеження і призначить лікування.

• Дотримуйтесь рекомендацій лікаря: своєчасне лікування допоможе уникнути ускладнень.

• Створіть комфортні умови для дитини: забезпечте достатнє споживання рідини, правильну гігієну.

Дізнатися вартість консультації та записатися на прийом можна за телефонами
+38 (099) 412 55 95
+38 (073) 465 55 95
+38 (096) 643 55 95

Запальні захворювання сечовидільної системи у дітей – це досить поширена проблема, яка вимагає уважного ставлення та своєчасного лікування.

Вони можуть виникати в будь-якому віці і вражати різні відділи сечовидільної системи: нирки, сечоводи, сечовий міхур і уретру.

До дитячого уролога слід звернутися при виявленні запальних захворювань у дитини, а саме:

• Пієлонефрит – запалення нирок

• Цистит – запалення сечового міхура

• Уретрит – запалення сечовипускального каналу (уретри)

Цистит, уретрит та пієлонефрит у дітей - дитячий уролог про запалення сечового міхура, уретри чи нирок

Допомога дитячого уролога необхідна при наявності вроджених вад сечовидільної системи та інших проблем:

• гіпоспадія та епіспадія - вроджене зміщення зовнішнього отвору уретри;

• фімоз – звуження крайньої плоті;

• міхурово-сечовідний рефлюкс – течія сечі з сечоводу назад у нирку;

• гідронефроз – накопичення сечі в нирці;

• варикоцеле – варикозне розширення вен яєчка і сім'яного канатика;

• гідроцеле – водянка яєчка;

• синехії – зрощення малих статевих губ;

• крипторхізм – неопущення яєчка у мошонку;

• а також пахові грижі.

Вроджені аномалії сечовидільної системи у дітей і не тільки - консультація уролога

Причини запальних захворювань сечовидільної системи у дітей:

• Інфекції: Найчастіше запалення викликають бактерії, рідше – віруси або гриби. Інфекція може потрапити в сечовидільну систему висхідним шляхом (з уретри в сечовий міхур і далі в нирки) або гематогенним шляхом (з током крові).

• Аномалії розвитку сечовидільної системи: Вроджені аномалії можуть створювати умови для застою сечі та розвитку інфекції.

• Порушення відтоку сечі: Камені в нирках, пухлини, звуження сечоводів можуть перешкоджати вільному відтоку сечі і сприяти розвитку інфекції.

• Порушення імунітету: Зниження імунітету підвищує схильність дитини до інфекцій.

Причини запалення нирок, сечового міхура чи уретри у дітей

Симптоми можуть варіювати залежно від віку дитини, локалізації запального процесу та збудника. Найчастішими симптомами є:

• Болі при сечовипусканні: різі, печіння

• Часті позиви до сечовипускання

• Ніктурія (часте сечовипускання вночі)

• Нетримання сечі

• Біль у животі

• Підвищена температура тіла

• Загальна слабкість

• Зміна кольору сечі (каламутна, з домішками крові)

Симптоми запальних захворювань сечовидільної системи у дітей

Для встановлення діагнозу лікар призначить такі обстеження:

• Загальний аналіз сечі: дозволяє виявити лейкоцити, бактерії, кров у сечі.

• Бактеріологічне дослідження сечі: дозволяє визначити збудника інфекції та його чутливість до антибіотиків.

• Ультразвукове дослідження нирок і сечовивідних шляхів: дозволяє оцінити розміри органів, наявність каменів, кіст, пухлин.

• Цистоскопія: дозволяє оглянути внутрішню поверхню сечового міхура.

• Інші методи обстеження: комп'ютерна томографія, магнітно-резонансна томографія (за показаннями).

Діагностика - що може призначити дитячий уролог

Лікування запальних захворювань сечовидільної системи у дітей проводиться під наглядом лікаря і включає:

• Антибактеріальну терапію: призначаються антибіотики, до яких чутливий збудник інфекції.

• Дієту: рекомендується дотримуватися питного режиму, виключити гостру, солону їжу.

• Фізіотерапевтичні процедури: сприяють зняттю запалення і поліпшенню відтоку сечі.

• Хірургічне лікування: може знадобитися при наявності аномалій розвитку, каменів, пухлин.

Лікування урологічних проблем у дітей

Самолікування запальних захворювань сечовидільної системи у дітей неприпустиме!

Своєчасне звернення до лікаря допоможе уникнути ускладнень і зберегти здоров'я дитини.

Проблеми з сечовипусканням у дітей можуть проявлятися по-різному: від болю при сечовипусканні до нетримання сечі.

Дитячий уролог допоможе з проблемами сечовипускання, діагностувати та лікувати такі дитячі захворювання як:

• енурез (нетримання сечі) – мимовільне сечовипускання вдень або вночі

• неврогенний сечовий міхур коли сечовий міхур працює неправильно через проблеми з нервами, що з'єднують його з мозком.

• міхурово-сечовідний рефлюкс – течія сечі з сечоводу назад у нирку

• гідронефроз – накопичення сечі в нирці

• інші

Проблеми з сечовипусканням у дітей - нетримання сечі, енурез

• Інфекції сечовивідних шляхів: Цистит, пієлонефрит.

• Вроджені аномалії сечовидільної системи: Гіпоспадія, епіспадія, обструкція сечовивідних шляхів.

• Камені в нирках або сечоводах.

• Пухлини сечовидільної системи.

• Неврогенний сечовий міхур: порушення іннервації сечового міхура через захворювання нервової системи.

• Запальні захворювання статевих органів.

• Стрес.

• Деякі ліки.

Основні причини проблем з сечовипусканням у дітей

Пухлини нирок і сечовивідних шляхів у дітей – це рідкісні, але серйозні захворювання. Вони можуть виникати в будь-якому віці, але найчастіше діагностуються у дітей до 5 років.

Пухлини нирок і сечовивідних шляхів у дітей: що потрібно знати

Коли звертатися до лікаря?

Якщо Ви помітили у дитини будь-які з перерахованих симптомів, необхідно звернутися до лікаря.

Чим раніше буде виявлена причина проблеми, тим ефективнішим буде лікування.

”Низький уклін всьому персоналу Центру сучасної урології. Як добре, що ви залишаєтесь працювати в Україні у такий складний час.”

- Людмила Поліщук -

м. Черкаси

Дитячі лікарі-урологи в "Центрі сучасної урології"

СТАХОВСЬКИЙ
Едуард Олександрович

доктор медичних наук, професор, член-кореспондент НАМН України, лікар-уролог вищої категорії, онколог, дитячий уролог

ВОЙЛЕНКО
Олег Анатолійович

доктор медичних наук, лікар-уролог вищої категорії, онколог, лікар УЗД, лікар-ендоскопіст, дитячий уролог

ВІТРУК
Юрій Васильович

доктор медичних наук, лікар-уролог вищої категорії, онколог, лікар УЗД, дитячий уролог

”В такий тяжкий для нашої країни час Ви робите дуже велику справу рятуючи людей і це Ваш найкращий вклад в нашу Перемогу. Слава Україні!”

- О. Червоненко -

м. Одеса

Записатися на консультацію до дитячого уролога в "Центр сучасної урології" в Києві

Сучасна діагностика та лікування захворювань простати, сечового міхура, нирки та інших органів разом з провідними онкоурологами України в «Центрі сучасної урології» в Києві.

Адреса

м. Київ, вул. Васильківська, 45
Україна, 03022

Як знайти консультативний кабінет

Консультації уролога проводяться за адресою м. Київ, вул. Васильківська 45 - на базі інституту ім. Р.Є. Кавецького

➞ 3-поверхова світла будівля над дорогою ➞ вхід між двох білих колон

➞ 1-й поверх, за турнікетом ліворуч.

MЕТРО між станціями метро "Васильківська" та “Виставковий центр”

Переглянути адресу на Гугл карті ➞

Переходьте в Гугл карти, щоб знайти нас швидше:

GPS 50.388534884523025, 30.482403613484266